Dagen som varit

Hej
Idag har det öst ner regn men nu på kvällningen har det spruckit upp.  Som ni såg på bilderna nedan har vi idag vatit ute & lekt i regnet & Lilly älsakde det. Var så underbart att se henne när hon sprang run bland alla bölar & stampade allt vad hon hade. Ibland beter hon sig verkligen inte som en tjej på 15 månader utan en 3 åring. Helt sjukt hur en sån liten kan vara så stor redan. Hon kommer bli en sån otroligt underbar storasyster till den lilla filuren som ligger där inne.

Jaha, vad har vi mera gjort idag då? Jo vi har precis kollat klart på en film faktiskt. Lilly gick i säng strax efter 18 så då blev det lite mamma&pappa tid för oss framför tv:n. På tal om lillan & hennes sovrutiner kan jag säga att dom ändrats lite men det är inget stort. Hon har faktiskt slutat dricka välling överhuvudtaget. Hon kanske drcker ett par klunkar men sen vill hon verkligen inte ha mera. Hon dricker hellre vatten innan hon somnar nu förtiden. Och jag tycker nog att det är riktigt skönt om jag ska vara helt ärlig. Slippa att det där med flaskor & massa pulver. Hinns lite kvar i burken just nu man jag funderar starkt på att kasta det då hon inte tagit emot vällingen på 1 vecka eller mera nu.

Nej nu ska jag gå & hämta lite cola & något sött frö att göda mini i magen & sen ska jag slänga mig i duschen då mitt hår just nu ligger som något dött på mitt huvud =)

Lots of hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling