Färg i håret

Hej
Här hemma har det varit lugnt idag. Vi var iväg till affären tidigare idag för att posta lite annonser jag hade haft ute på Tradera som jag hade fått betalning för idag. OOch då tog jag tillfället i akt att köpa hårfärg till mig då ditt hår var så dassigt & tråkigt sen sommarens poolbadande & solande. Så nu sitter jag här & väntar på att det snart ska bli dags att tvätta ur. Ska bli så himla skönt att bli riktigt mörk igen då jag verkligen trivs i det. För er som undrar använder jag Wella Vivas sheer mocka & den har jag använt i 1 år nu & trivs otroligt bra i den. Så jag längtar verkligen tills det är klart =) Och det bästa av allt är att det spöregnar ute för fullt & långt långt borta hör man hur det mullrar. Mysigt värre. Kommer bli en rulle så fort Lilly sover idag med känner jag.

Idag har Lilly verkligen haft en gnällisdag. Så nu vet ni varför jag inte bloggat något idag. Allt har bara varit skit & inget har funkar. Inte ens att bada vilket hon verkligen älskar. Så jag vet inte vad som har varit fel. Men nu är hon fin & glad igen efter en stor talrik med falukorv & stekt potatis. Så jag tror verkligen att hon kommer sova gött inatt. Men det gör hon ju visseligen alltid nu förtiden. Och vällingen är borta kan jag även tilllägga. Super enligt hela familjen. Så det lilla som fanns kvar ligger nu i komposten & alla flaskorna sår nu i skåpet & väntar på Lillysyskonet =) Fab!

Nej nu är det dags att tvätta ur mitt hår innan det är dags att äta lite mat.

Kramar på er!


Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

SV: Fast det måste vara jätteovanligt att vara gravid och amma samtidigt? =) Hörde att det var typ en promilles chans att bli gravid när man ammar... =P Min lilla älskling är förresten också gnällig idag för hon har fått sprutan.. :( Inget skoj när de små inte är glada! KRAM

2010-08-09 @ 20:40:57
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling