Fredag den 13:e

Hej
Ja idag är det ju fredag den 13:e men det vet nog alla redan. Det är inget jag tror på kan jag helt ärligt säga. Men men. Är lite kul endå att det hel tiden uppmärksammas när den dagen kommer.

Idag ska vi ju in till Uppsala & vi hade tänk åka om en timma. Och jag har inte ätit frukost än & inte fixat mig så det är nog dags att börja med något av det =) Visseligen så tar det högst 5 minuter att sminka mig då jag bara kör på concealer, mascara & ögonbrynspenna så det är ju knappast mycket. Ska platta håret lite snabbt med men det ttr inte mer än 5 minuter heller så jag har ju en bra stund på mig att äta =)

Nej det är lika bra att ta tag i den här dagen nu. Kommer iaf ha med mig både kameran & mobilen idag så det kommer uppdateringar från Uppsala & sen blir det lite bilder ikväll.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling