Fredag

Hej
fredag igen då & här är hela familjen vaken. Supermysigt då det knappt händer längre. Så nu ska Röjeråsarna äta frukost tillsammans för första gången på någon månad =)

Idag kommer den sista familjen för att hämta sin katt & sen har vi bara den lilla gula katten kvar som nu är Lillys lilla katt. Och när dom varit här ska vi städa där dom varit & sen ska vi fixa lite i det rummet så det blir riktigt fint. Ska ta ner bäddsoffan som just nu står i vårat sovrum & ställa in där. Känns rätt så onödigt att ha en bäddsoffa i sovrummet kan jag säga. Den stod upp på hallen innan den kom in till oss men kattmamman bara förstörde den genom att ligga på den & klösa allt vad hon hade så det var inte så omtyckt av mig. Men nu har hon flyttat så nu får den komma ut & ställas på ett lite bättre ställe. Ska försöka knäppa kort på hur det blir sen om jag kommer ihåg det =)

Nej nu är det frukost som gäller. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling