Full rulle

Hej
Oj vad vi har haft fullt upp här idag. Har inte funnits tid att blogga vilket varit tråkigt men nu så =)

Vid 11 tiden kom jag & busen iväg till affären för att införskaffa en massa mat. Såg otroligt mörkt ut på himlen vid den tiden men man vi missade regnet så det var ju skönt. Först begav vi oss till den ena butiken där vi handlade rätt så mycket mat (tycker man när man håller på iaf) men det var ju onsdag vilket jag helt glömde bort & här hemma betyder det pensionärs rally på butikerna haha. Så det blev en lång kö där inne man jag fick med mig lite mat så vi ska klara oss några dagar iaf =)

Sen gick vi ham med en överfull vagn för att ställa in allt i hallen & springa till nästa butik. Hade velat köpa all mat på samma affär men det blev så fullt att jag inte fick ner mera så då blev det på detta sätt istället. Bra det med då jag var på bra humör & fixade allt detta spring.

När vi kom hem igen vid 12 tiden hann jag bara fixa lite korv till Lilly & sen kom min mamma & skulle kidnappa oss. Så när busen ätit klart var det bara att packa ihop oss & kuska hem till mina föräldrar. Och där vart det som alltid en massa spring & lek så nu är jag supertrött. Och hungrig men maken kommer precis in med lite hämtmat så nu ska jag trycka i mig det & kolla på fortet.


Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Å klart båda måste ha lika! ler



Jag har hört nån stans att man kan göra en såkallad blog (blogg+bok) av sin blogg..Å det måste jag ju givetvis kolla upp för i så fall vill jag ju göra en liten bok av gravidkategorin! :-)



Kul att du kikade in och delade med dig av hur du dokumenterar! :-)



Lycka till med kommande nummer 2! Vet du vad det är förresten?



kram

2010-08-25 @ 22:23:17
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Teresia

Vad fin blogg och gratts till er underbara flicka och bebben i magen :)

2010-08-26 @ 09:58:28
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Fin blogg! Läste om ert RUL, vad surt att få en grinig tant =( Jag har mitt RUL nästa fredag, får se om jag har bättre tur!



Ha en fin torsdag! =)

2010-08-26 @ 10:00:16
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling