Härliga söndag

Hej
Här hemma har det varit en bra morgon. Jag fick en skön sovmorgon för första ågngen på en vecka men jag sov inte så himla länge endå. Tror att jag vaknade till vid 9.30 & låg sedan för att dra mig lite till 10. Lovely =) Sen var det då dags att äta lite brunch vilket bestod av 2 små smörgåsar & 2 dl nyponsoppan. Men hälften hade varit nog känndes det som. Jag är inte alls sugen på att äta stora mängder mat man tvingar i mig en viss mängd till frukost & lunch för minis skull. Känner ju att jag är mer eller mindre tvungen att tvinga i mig mer än jag orkar för att SF-måttet ska hänga med så man slipper oroa sig för den lilla där inne. Men men. Allt för mina barn =)

Idag hoppas jag på att fixa lite här hemma. Får se vad det blir men det han ju hända att det inte blir något alls =)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling