Hej. Blev dåligt med uppdatering tyvärr ...

Hej. Blev dåligt med uppdatering tyvärr då det var så trevligt att det glömdes bort. Men som jag sa så var det jättetrevligt och vädret var helt okej. Kom lite stänk till och från men det var ingen fara endå så det var ju super.lilly var dock trött så hon uppskattade kanske inte besöket så mycket som vi trodde men hon tyckte att det var kul endå. Åkte två små saker med men där rörde hon inte en min kan jag säga er haha. Min lilla tröttmössa<3 V vann en jättestor plopp med så han är nöjd med =) Just nu är vi på väg till somarstugan där vi nog kommer stanna i natt då Lilly redan sover och vi vill inte hålla på och böka med henne så mycket så det blir kanske lite uppdatering ikväll och imorgon men annars är jag tillbaka som vanligt imorgon. Massor av kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling