Hemklickat

Hej
Nu ikväll jar jag fått jaga bort lilla kattungen från våra köksstolar felar gånger än jag kan räkna till då han haft en busdag idag. Men tyvärr syns det vekligen på våra fina stolar så nu har jag precis klickat hem 4 överdrag till dom stolarna som just nu står i köket från Jotex. Blev brunt på dessa & vi har det på kökstolarna nu med men jag känner att det är dumt att köpa en annan färg än brunt då vi snart blir en 2 barnsfamilj. Hoppas verkligen att katten inte förstör stolarna mer innan överdragen kommer hem då jag blir så deppig varje gång jag ser hur förstörda dom är.

298 kr för 2 st är väl ett superbra pris för dom här fina överdragen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling