Just nu

Just nu sitter jag här nerre helt själv då Lilly sover sin lilla lur idag. Blev ju så eftersom hon vaknade tidigare än hon brukar men det är lite småskönt att bara vara ett litet tag med. Under den tiden hon sover ska jag bara ta det lugnt & vila lite på soffan då jag är trött i huvudet idag. Tror att det beror på mitt lilla påhitt igår men vissa dagar är man ju bara tröttare än andra.

Såg även att det bara är 101 dagar kvar. På onsdag är vi nere i 2 siffrigt! Det börjar närma sig november nu känner jag =) Underbart att det bara är 3 korta månader kvar innan vi frå se våran lilla skrutt i magen. Den lilla som just nu är helt galen i magen & gör att hela min bärbara flyger runt just nu =) Längtar!

Här bär jag på mina båda underverk som jag älskar så otroligt mycket♥


Kommentarer
Postat av: Hannele - snart 2barnsmamma

Svar:

Ja jag längtar! ;D hihi..men det är du med snart ^^, hihi..



Ja jag håller med dig så tror jag med! :)

Verkar som det inte många som tänker alls ;) höhö..



Kramis!

2010-08-16 @ 17:43:29
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling