Kväll

Hej
Oj vilken trött tjej jag hade när vi var på väg hem kan jag lova er. Det är ca 1 mil hem till mina föräldrar från oss & så fort vi hamnade i bilen ville hon sova. Så i 10 minuter tvingade jag henne att vara vaken men oj vad opoppis jag var sen. När jag sen fått av henne skorna & bytt på henne så var det 30 minuters gråt då hon bara ville sova. Så här hemma gick minstingen i huset i säng redan 17.15! Innan hon hoppade i säng så tvingade jag i henne en smörgås så nu hoppas vi på att hon håller sig hela natten på det. Men det tror jag nog att hon gör =) Hon är så duktig min lilla tjej. Men jag ska även tillägga att hon faktiskt vaknade 1.30 & 2.30 inatt av ingen anledning alls. Mysko men men.

Här hemma är det just nu tv mys men det mullrar ute så det blir nog till att dra ur boxern & kolla på film istället. I magen är det fullt ös & datorn skuttar till mitt i en mening lite då & då. Mys! Tänk att den lilla i magen fått en sån himla styrka helt plötsligt. Nu är det precis som när Lilly låg i magen & hade gympa pass. Minnen som är så otroligt mysiga & kärleksfulla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling