Lördag

Hej på er!
Här hemma har jag & Lilly varit vakna sen 8.30 & denna morgon var jag mycket piggare =) Sen varkar ju mitt ryggont börjat ge med sig med vilket är underbart så denna dag känns redan fab.

Idag så hoppas jag att vi får lite saker gjorda. Om jag fick bestämma skulle vi köra iväg våran bäddsoffa till V´s bror då jag inte längre vill ha den nere. Tycker den inte riktigt känns barnsäker. Eller den är säkert barnsäker men inte Lilly säker =) Och hans soffa är väl inte den finaste eller bästa så jag tycker att han lika gärna kan ta den så slipper den stå här & ta plats.

Sen skulle jag vilja fixa i vårat sovrum. Just nu står ju just soffan där inne & jag kan ju tyvärr inte fixa nått där inne förens den är borta. Men om d3en försvinner så ska jag fixa till våran gavel. Den har tyvärr fått stå nere i källaren sen vi flyttade & jag saknar den. Sen skulle jag även vilja fixa en liten fotända till sängen med. Så det finns saker jag har på lager.

Men något jag verkligen är suger på om inget av detta händer är att åka iväg till min kusin & hälsa på. Hans fru är nämligan gravid hon med & dom ska ha en liten om ca 1 månad =) Så man vill ju passa på lite känner jag.

Men först av allt så vill jag duscha av mig för att starta helgen på bästa sätt. Jobbigaste är ju dock att maken precis klev upp & skuttade direkt in där. Och om jag känner duschen & maken rätt så finns det inte så mycket varmvatten kvar när han kommer kliva ur =) Och jag hade tänkt raka benen & armarna(ja, jag rakar mina armar) men det får väl helt enkelt bli den gamla vanliga mammaduschen. Det vill säga den snabba där man hoppar in fort som bara den, gör det man ska för att sedan hoppa ut fort. En mammas underbara vardag =)


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Precis, det har du rätt i! Jag hoppas dock att det kommer gå bra för oss, men de e sånt tiden får avgöra.



Okej, jasså jag visste inte ens att man kunde sätta in en mjukare stav... Men de gör inget för jag kommer också skaffa ny sen när lillen är född :) Har jag tur lyckad jag bara klämma igenom staven ;)



Okej, vad roligt jag är beräknad den 24 November :) Snacka om att vi ligger nära varandra du och jag!

Vad spännande, vill du ha nå speciellt kön?

Vart bor du föresten?

Kram

2010-08-28 @ 13:16:12
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Bettina

Vilken härlig blogg och lycka till med den stora magen!! Titta gärna in på min doptavelblogg där jag säljer mina namntavlor! Perfekt som doppresent och att hänga upp i barnrummet! Ha en bra dag! Kram Bettina

Postat av: Maria - fashionstars ☆

så härligt med helg :)

2010-08-28 @ 14:43:34
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Haha ja verkligen jätte roligt :)



Jo det kan jag förstå :) Huvudsaken är ju att bebis är frisk och mår bra, fast visst skulle de va roligt med en av varje :)



Okej, jasså ska ni ända hit för Ul? Yes jag bor i Stockholm :) Ett tips är att göra Ul i 3D för det är verkligen as häftigt :D

Kram

2010-08-28 @ 14:49:19
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling