Lördagsmorgon

Hej
Här startade morgonen vid 7 tiden efter en natt med minimal soömn för mig. Lilly hade en dåliga natt där hon av någon anledning fick för sig att ligga & smågnälla & pratat mitt i natten. Det hela började vid 2 tiden då hon skrek som en galning <6 jag gick självklart in till henne för att kolla vad det var då hon brukar sova hela nätter. Och därefter fortsatte det. Och jag hör ju självklart allt & hade otroligt svårt att somna om när hon somnade om. Så jag har kanske 4 timmars sömn bakom mig denna morgon. Och V vaknar ju inte av någonting. Sömntuta. Han har inte vaknat en enda gång inatt. Visst, jag drog ur monitorn då hon sover i rummet mittimot oss men endå. Man hör ju endå henne tycker jag iaf. Och jag orkade inte väntq på att han skulle vakna nu på morgonen & ta henne så jag skulle få sova utan gick upp själv. Som vanligt =)

Nej slutgnällt nu. Idag är det tråkväder ute som vanligt & det känns verkligen att hösten är på väg eller redan kommit. Hoppas att vi kommer hitta på roligt. Jag skulle ju vilja åka in till Uppsala men det kan jag nog glömma big time. V har ju åkt in till Uppsala varje dag hela vecka så han är nog inte sugen på det för 5 öre tyvärr. Får väl hitta på något annat helt enkelt. Finns ju alltid saker man kan göra när bygga bo efekten sätter in =) Skulle behöva ta ner bäddsoffan från vårat sovrum då det fortfarande inte blivit gjort. Sen skulle jag vilja fixa till en ny sänggavel. Så detr finns ju som sagt saker att hitta på =)

Nej nu ska jag ta & fixa mig lite. Behöver verkligen platta håret då jag dumt nog duschade innan vi gick & sov igår. Så något måste jag göra för jag ser ut som ett gammalt troll just nu haha.

Kram


Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Det var länge sedan, hur är det? Har inte haft tid att kommentera så mycket nu med en pigg 5 månaders tjej :P Hoppas allt är bra! Kram

2010-08-21 @ 21:27:11
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling