Magbilder!

Hej.
Har tyvärr varit så otroligt trött idag så jag har inte orkat med mycket mer än att läsa en massa böcker för Lilly men jag lovade ju er magbilder så här kommer dom =)

Lovely babybelly♥ Mina kläder kommer från H&M. Jeansleggingings som är "vanliga" & linnet kommer från mama avdelningen

Tänk att vi snart får veta vad det är för liten filur där inne

Börjar bli spänt nu =) Man märker det på naveln som just nu känns obefintlig. Ingnorera gärna hur mina byxor sitter haha. Blev så för att jag skulle få med hela magen.

Ja det börjar ju hända saker nu & det känns verkligen. Mycket sparkar neråt vilket kan vara smärtsamt ibland men även upp mot revbenen när jag sitter. Men idag är det bara 90 dagar kvar & jag kan inte fatta att det max är 104 dagar kvar innan vi är en familj på 4♥


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

En sån fin mage du har :) Har du också haft piercing i naveln?



Jo det är sant, vi har köpt en grind som vi ska sätta upp så att hundarna inte behöver vara i samma rum hela tiden men ändå kan vara med.

Förstår att de va svårt... Jag säger nu att jag tror att de kommer funka, men man vet ju aldrig. Kanske också kommer tvingas göra mig av med dom, men jag hoppas verkligen inte det!



Precis, man måste träna dom! Det går inte att behandla dom som bebisar, även om de är lättast ;) De behöver regler att följa som alla andra :)



Vilken vecka är du i nu föresten?

Kram

2010-08-28 @ 00:48:23
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling