Måndag

Hej
Denna dag startade redan kl 7 då hala familjen gick upp för att köra V´s morfar till en undersökning inne i Uppsala & vi följde med som sällskap till pappan. Blev ett besök på donken för lite frukost när vi endå var i krokarna men nu har jag ont i huvuvdet vilket jag tror beror på att jag drack latte till frukosetn. Så det blir ett stort nej till koffein i framtiden. Håller mig mer än gärna till te faktiskt. Så jag har legat & vilat lite sen vi kom hem men det vill inte riktigt ge med sig så det får nog bli en himla massa vatten för att spä ut det & sen får vi se vad som händer. 

Lilly är dock på superbra humör idag vilket alltid är härligt. Tror att hon verkligen gillar att ha sin pappa hemma så det är underbart.  Snart ska vi bege oss till affären & banken för lite ärenden & jag ska lägga på ett paket på lådan när vi endå är ute & rör på oss. Sen får vi se vad vi hittar på idag. Tror att det blir lungt då V jobbar imorgon & på onsdag är det ju äntligen dags för könsUL =) Som vi har längtat. Och både V´s mormor & morfar ser fram emot det med så det kommer bli en underbar dag då


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag bara måste fråga, varför ska du göra en könsUL när du ändå ska få snart? de spelar väl ingen roll om de är en pojke eller flicka, så länge barnet är friskt?! eller har jag fel?

2010-08-30 @ 18:29:41

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling