Måndag

Hej
Här hemma startade dagen vid 7 för hela familjen Röjerås. V skulle ju upp & jobba men jag trode ju inte att vi skulle gå upp då med men det tyckte tydligen Lilly som vaknade av att pappan gick förbi hennes dörr & ner för trappen. Men vad gjorde ju det när jag vaknat till&från sen klockan var 6 av mini i magen.

Idag vet jag inte riktigt vad vi tjejer ska hitta på faktiskt. Blir väl lite lek & tokerier som vanligt när pappan inte är hemma men jag tror att det kommer kännas konstigt att få dagen att gå utan att V är här. Men det gick ju superbra förra gången så varför sak det inte göra det nu? =)

Nej nu är det dags för mig att ta en macka eller lite gröt. Gilar inte gröt men jag försöker få i mig det då jag vet att det är nyttigt & bra för mini i magen. Och det mättar ju bra med & det är ju bra =)

Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie - 17år & en bebis i magen.

svar: förlåt för att jag inte har svarat tifigare, har inte sett kommentarer som försvunnit ur "nyrligen kommenterade inlägg". Haft lite dålig koll sista tiden.



Ja men visst är den söt! Jag skulle kunna köpa den helst nyss. haha. Men har inte HM här, utan i gävle 10 mil härifrån.. Så det får vänta tills man tar sig en sväng dit :p

2010-08-16 @ 11:41:42
URL: http://nilsonee.blogg.se/
Postat av: Emelie - 17år & en bebis i magen.

svar: Jag tänkte om jag skulle göra det också, men jag är så fjantig på sånt där.. Vågar inte riktigt, ifall det inte alls är som man har tänkt sig.. Haha. Vill gärna "godkänna" och kolla på det innan jag köper något :p

2010-08-16 @ 13:20:35
URL: http://nilsonee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling