Ny underbar vecka

Hej
Idag är det måndag & V´s semester ha börjat på riktigt. Lovely. Och natten har faktiskt varit helt okej för min del med. Vaknade till lite & småhostade men jag hade bunkrat upp med massa vatten som jag drack & det lugnade sig fort då. Sen att Lilly drömde en mardröm vid 5 gjorde ju kanske att morgonen inte var lika skoj då hon somnade om fort men inte jag. Jag somnad äntligen om vid 6 tiden & sen ville Lilly upp vid 7 så det blev lite jobbigt just där men det funkade ju endå =) Det var ju otroligt skönt att få sova lite bättre inatt iaf så det gjorde inget att morgonen blev lite knasig.

Idag har ju ingen aning om vad vi ska hitta på. Man är ju inte på topp än kan jag säa då jag fortfarande hostar men jag känner mig klarare in huvudet idag vilket gör en otroligt stor skillnad. Skulle behöva införskaffa en klösbräda till katterna då dom hoppar på våra köksstolar när dom får springa fritt här hemma så dom är helt förstörda. Inte det roligaste då dom går på 1000 kr styck nypris. Älskar dom stolarna & det var ju verkligen inte meningen att vi skulle ha kattungar som kunde förstöra dom så vi valde dom med omsorg när vi köpte don för snart 3 år sen. Men men. Får försöka rädda dom lite iaf. Men det syns endå att dom haft sönder stolarna. Nej nu ska vi sluta vara negativa här. Glada miner ska det vara när man mår bättre =) Och när det är Lillys 15 månaders dag =) Jösses så fort allt går. Det är redan 15 månader sen man fick upp henne på sitt bröst & fick se den där underbara lilla ungen för första gången. Älsakar henne så mycket. Känns helt sjukt att man ska bli mamma igen. Och hur ska all kärlek räcka till nu då? Nu ska jag älska 2 barn på samma sätt som jag älskat Lilly dessa månader & sen var vi ju min make som ska ha lite kärlek han med haha =) Nej det kommer säkert finnas kärlek så det räcker ska nu se. 

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling