Ny vecka

Hej
Måndag igen då & även denna vecka jobbar V hela vecka så det är vi tjejer som är hemma här själva. Men det funkar ju superbra =) Hon är ju så snäll & av någon andledning vill hon fixa mer själv när det bara aär vi 2 hemma. Hon sätter sig gärna mitt på golvet & leker med det hon hittar men jag är självklart välkommen att delta =) Är så otroligt skönt att veta att hon fixa att leka själv då det bara är 3 månader kvar till vi blir 4 i familjen & jag inte kan ge henne 100% som man gör nu. Visseligen är det ju inte mycket tid man läggr ner på en helt nyfödd då dom för det mesta bara sover, äter & behöver en ny blöja men man ska aldrig säga aldrig. Kan ju få en liten skrikare denna gång & det är ju jag beredd på. Jag är ju inte dum som tror att denna lilla skrutt ska bli lika snäll som sin storasyster. 

Nej nu ser jag att det är någon som snart behöver en ren liten blöja här hemma. Så vi rundar av här tror jag =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling