Onsdag 25/8

Hej
Sorry för dålig uppdatering igår men det kom verkligen hela tiden saker mellan mig & datorn. Avskyr när det blir på det viset men ibland är det bara att hänga med i svängarna. Men jag fick ju iaf lite saker gjorda =)

Jag fick in 2 maskiner med smuttstvätt i maskinerna & hängde upp dom. Sen var det bara att gå upp för att vika en 3-4 maskiner men fy vad skönt det är när man fått det gjort. Tycker ni inte? =)

Idag är det ett besök på affären som gäller då det börjar eka lite smått i våran kyl/frys. Så det blir till att ta brio singen så jag får ner något i varukorgen. Det är ju svårt att handla mycket om man tar fel vagn då det knappt går ner något i den andra varukorgen. Varför kan dom inte göra stora korgar på alla vagnar för? Tur att vi kommer köpa en syskonvagn med någolunda stor varukorg.

Ser ni föresten vilket datum det är idag? Idag är det 3 månader kvar till BF! =) Det går verkligen framåt i en ruskig fart. Åh vad jag längtar. Pratade nyss med V som sa att även han tycker att det går superfort denna gång men att han som jag längtar massor efter bebisen i magen.

Och det är ju faktiskt endast 1 vecka kvar idag till könsUL. Om 1 vecka vet vi om det är en lite Leoné eller en liten William som gömmer sig inne i magen på mig. Ska bli riktigt kul att se om man blir en familj på 50/50 eller om det vi blir ett tjejteam =)


Kommentarer
Postat av: Bea

Vad skönt med bara 3 månader kvar! Tog ni reda på könet när ni väntade Lilly också? Hoppas ni får en bra kväll!

2010-08-25 @ 19:17:42
URL: http://linesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling