Regn & grått

Hej
Här hemma har det regnat sen tidig morgon & det faller fortfarande ner en massa här utanför. Mysigt på ett sätt men det bar ju blivit så burrigt med på samma gång så det skulle nog behövas tänkas på om man snart måste gräva fram lite varmare jackor till familjen. Snart är det ju september & höste är ju på intåg så det är nog dags nu.

Skulle jobbigt nog behöva traska till affären i detta vädret men det kommer verkligen ta emot att gå ut i detta regn. Behöver lägga lite grejor på lådan men vi får se om jag skjuter på det en dag till. Man vill ju bara ligga under en filt & mysa hela dagen. Sen har jag inte sovit så bra alls så jag gick & lade mig med illamånde som skönt nog var borta när jag kom ur sängen men då jag legat helt fel pga detta så har jag ju självklart ont i ryggen idag. Vill inte riktigt knapra piller heller även om det kanske skulle behövas så man orkar med allt här hemma men jag kommer skjuter på det så länge det bara går.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du har en award att hämta på min blogg :-)

2010-08-24 @ 12:42:42
URL: http://mamzterblog.soclog.se
Postat av: Malin

Hej,

Søt blogg du har. Otroligt jobbigt att læsa dina texter dock. Sluta anvænda och-tecknet (&), anvænder "och" istællet så blir det mer lættlæst. Alternativt dela upp de længre meningarna i flera så slipper du och-problemet helt och hållet :)

2010-08-24 @ 12:47:27

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling