Rent hus

Hej
Glömn att jag sa att jag hade ont i ryggen nyss. Nu har jag det! Min stackars kropp är nu slutkörd & det blir nog lagom kul att vara jag imorgon. Men det är bara att bita ihop & kanske även ta en liten alvedon mot det värsta. Har jag lite tur kan det allra värsta försvinna om jag ligger bra inatt. Håller tummarna för det.

Men nu har vi iaf ett fint & rent hem. Så otroligt skönt att ha det gjort. Inte för att det var skitigt eller så man det är så härligt att gå på ett nyskurat golv tycker jag =) Tog mig till&med tid att olja in köksbordet så hela nedrevåningen fick sig en omgång med både snabeldraken & moppen. Hallelulja! Kännde faktiskt att jag lika gärna kunde köra helt slut på kroppen nu när jag endå var igång så får jag allt som behövs gjort istället för att skippa några saker som måste göras sen.

Men det blev ju tyvärr inga magbilder. Blev så varm & trött att jag inte orkar fixa det nu. Men det kommer knäppas imorgon kan jag lova. Så ni vet =)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra idag? :)

2010-08-26 @ 23:52:28
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling