Ryggont

Hej
Idag har jag & Lilly lekt för fullt. Men mer än så har jag inte orkat då jag måte legat illa inatt med vilket resulterat i ryggont. Så jag har tyvärr inte kommit mig för att knäppa några magbilder än men det kommer det snart blir ändring på. Måste ta tag & städa nu när Lilly sover känner jag. Orkar inte längre se att det är lite stökigt. Är precis som det var när vi väntade Lilly. Annars kan jag se förbi lite smått stökigt hus men inte nu. Det är visseligen inte mycket som ska göras men jag får panik när jag ser att det ligger lite leksaker & böcker på golvet tillsammans med kexsmulor. Och allt är min underbara dotters verk =) Men så är det väl när man börjar närma sig BF datumet lite smått. Alla boa-gener tar tag i en & vill ha det fint fint fint =) Men jag gnäller inte utan jag är stolt över mig själv som faktiskt försöker ha ett fint hem fast jag har småbarn här hemma.


Kommentarer
Postat av: Bea

Ja det är inte lätt att ha det städat med små barn. Om man städar på kvällen ser det likadant ut igen dagen efter :)

2010-08-26 @ 22:27:53
URL: http://linesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling