Slapp dag

Hej
Förlåt för dålig uppdatering igår men det fanns lite annat jag hittade på & glömde helt bort tiden. Ingetr av det jag hade tänk göra blev fixade. Men jag dammsög iaf bilen så den är fri från skit =)Mer än så blev det inte.

Idag har vi varit ute på vift mest hela dagen. Hade tänk åka iväg till min gravida ingifa kusin men det kom saker mellan så det får bli någon annan dag tyvärr. Var så förbaskat sugen på att träffa henne men vi får hoppas att det hinns med innan deras lilla skutt tittar ut =)

Nej nu ska vi snart börja med middagen här hemma. Får se om jag gör den eller om min man tar det denna gång. Känner att detta är en sån där dag då man inte orkar någonting utan bara vill slöa. Men det funkar ju inte när man har en liten skrutt som har en massa spring i benen =)


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

heej :) så härlig blogg! haft en bra helg?

kram

2010-08-29 @ 21:02:49
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling