Torsdag

Hej
Här hemma är det jag & lilan som är vakna. Jag vakande till redan vid 7 men ville inte gå upp utan låg & drog mig till Lilly vaknade vid 8.30 då vi gick upp. Så jag är riktigt pigg idag vilket är underbart . Lill*n i magen har ju börjat sova nattetid nu & är bara vaken dagtid precis som Lilly var så nu får man sova på nätterna. Enda gången jag vaknar till är om jag behöver vända mig eller gå upp & kissa. Och jag brukar försöka hålla mig så länge jag bara kan när det gäller toabesöken då jag fortfarande har svårt at somna om efter dom men annars somnar jag fort vilket är en stor skillnad mot för några veckor sen.

Det blev ju inte mycket uppdatering igår men det beror på att vi var iväg till mina föräldrar efter 1 & stannade där till Lilly inte klarade mer vid 19.30 tiden. Och när vi gått upp med henne till sängen började jag städa & när jag blev klar med det så kollade vi på en film & sen var det nattinatt =) Så det blev tyvärr ingen uppdatering då.

Idag vet jag inte riktigt vad vi kommer hitta på. Som vanligt haha. Nej då lite vet jag vad vi ska göra. Imorgon ska vi åka till Uppsala så det ska fixas lite innan dess men det tar ju inte hela dagen så vi ska försöka hitta på något kul istället för att slösa bort hela dagen med att sitta. Mina föräldrar pratade om att åka till Furuvik eller ta en tur med ekerölinjen. Så vi får se om det blir något av det. Ser ju inte ut att något superväder på G utan det hänger nog regn i luften så det skulle nog vara roligast att åka till Åland en tur. Vi var ju till furuvik på en molnig dag sist & alla djur bara gömde sig ju då. Men vi får som sagt se vad som händer =)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling