Tröttis

Hej
Här hemma har det varit fullt ös hela dagen & Lilly har bara busat. Hon gör allt hon inte får & när jag säger till henne så skrattar hon bara åt mig & fortsätter. Rackarunge. Vet inte riktigt vad jag ska göra med henne. Jag kör den där tekniken att jag sätter mig på huk så jag kommer i hennes ögonhöjd & säger nej åt henne men det verkar ju inte funka allt för bra. Eller så är hon bara jäklig på mig för när V säger åt henne så lyssnas det mycket bättre. Kanske är lite 2 års trots redan? Inte vet jag.

Just nu ligger hon & vilar faktiskt. Blir nuförtiden varannan var tredje dag som hon sover middag. Det beror helt på när hon vaknar & vad man gör. Idag vaknade hon vid 8 tiden & jag såg att hon gnussade sig i ögonen så jag lät henne sova lite faktiskt. Blev lite sent men jag tänkte gå upp & väcka henne när hon sovit 1-2 timmar. Hon får iaf inte sova längre än till 4 för då ruckar hon för mycket på sina rutiner & det brukar bli kaos.

Jaja, nu ska jag iaf slappa lite på soffan då det är ett himla liv i magen. Försöker ligga på soffan & vila lite varje dag som Lilly sover en stund för att få varva ner lite.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling