3:e advent

Hej
Ja idag är det redan 3:e advent. Kan inte förstår att tiden går så otroligt fort. Våran lilla tjej har ju redan hunnit bli 2 veckor idag♥ Allt går jättebra med våran små tjejer Lilly leker på som vanligt med allt & inget så det är ju underbart. Och Léone har börjat få in lite ruitn nu känns det som. Nu när hon får ersättnig vill hon äta ungefär var 3:e timme & då äter hon ca 100ml per gång. Det jobbiga är att hon vissa gånger sypr otroligt mycket. Vet inte om det är ersättningen som gör det eller om det bara är endå. Vi kör just nu med sempers 1 för matsmältningsbesvär så vi funderar på om man ska köpa en nan med för att kolla vad hon spyr minst av. Vad har ni använt för ersättning till era små? Vi använde alltid semper till Lilly & jag gillar den verkligen men om nan gör att Léone spyr mindre så är ju självklart det bättre =)

 Just nu har vi besök av barnenes farmor, farfar & faster. Vi ska väl fika lite snart skulle jag gissa =) När dom sen har åkt ska lilla familjen ut i vintervärlden för att bege sig till affären då vi måste köpa sköljmedel då det är helt slut & tvätten hopar sig. Så det är ett måste. Tror även att vi ska köpa pepperkakshus så vi får ett sånt innan julen är över. Hade ju ett förra året med så det måste ju fixas =)


Kommentarer
Postat av: Martina

pröva nan 1, jag kommer ihåg när lia fick mjölk ersättnig och jag började med sempers men även hon kräktes av bara den, så jag gick över till nan och då blev det bättre även om det kunde komma nån spya ibland, men inte lika ofta

kram

2010-12-12 @ 14:52:49
URL: http://Liasmamma.devote.se
Postat av: Sandra

Annars kan du testa vanliga semper, har hört att bebisar spyr för att de är för mycket i magen och med sempers vanliga ska tydligen vara mer mättande=mindre i magen

2010-12-13 @ 11:42:16
URL: http://mystars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling