En liten vecka♥

Hej
Jag vet att jag är jättedåliga på att blogga men  det är lite svårt att få tiden att räcka till just nu. Men jag ska försöka få igång det, det lovar jag =)

Idag är tack&lov mjölkstockningen borta men nu välkommnar vi dom ömma & såriga bröstvårtorna. Det är så man fruktar varje matstund men jag ska hänga kvar & försöka få bort det. Tänkter inte ge upp efter endast en vecka.

Och ja, idag är det en vecka sen vi var på vär till förlossnignen med sipprande vatten & förhoppningar om att hon snart skulle komma ut till oss. Vem kunde tro att mitt lilla skät om att hoin skulle vara ute innan 00 skulle blir verkklighet? Inte vi iaf men oj vad vi är glada & lyckliga över hennes raketankomst♥


Våran ena lilla älskling helt ny & färsk =)


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 36

Och jag har inte sagt grattis!! Dumman dumma mig!! Stoooort grattis till fina tjejen! :D Kramar

2010-12-05 @ 19:46:57
URL: http://madeleines.se
Postat av: hanna kusin

Och jag saknar dig/er också, men jag kanske kommer hem en sväng den 13-16 december, så hör av mig om jag gör det för då vill jag hemskt gärna komma på ett besök! ta hand om er!

2010-12-05 @ 20:50:19
URL: http://haannnna.blogspot.com/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

jaaa verkligen, nu har lexus växt en hel del och kan nu ha sina 56 kläder :D så snart kan han ha dressen från kappahl köpte den i stl 62 :)



Men vi har massa kläder i 56, köpte typ inga 50 kläder, de köpte vi när vi kom hem från bb när vi fick veta att han var en liten bebis som josefin :) Men lexus cäxer lite snabbare än vad Josefin gjorde :P hihi



gud så skönt, jag har faktist inte haft problem med ömhet eller sår och så, de känns skönt faktist!



Låter lite som Josefin :) Är hon någe hårdhänt, eller är de jag som har en vild tjej :D hihi

kramar

2010-12-05 @ 23:42:37
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Cissi

ÅÅÅÅÅÅH vad söt :D



Jag läste din förlossningsberättelse. Min bebis kom ut jättesnabbt också. Min första värk kom 02.15. Sedan var han redan ute 05.27. Ja som du sa så gör de ju mycke mera ont när de går så fort, men skönt att de är över snabbt ändå.. (eller ja vet inte om de gör mycke mera ont, men de sa dem till mig iaf och jag hoppas att man inte går med den smärtan jag hade i 10 timmar.. fyy)

2010-12-06 @ 09:32:12
URL: http://cotac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling