Fredag

Hej
Idag är det fredag igen & denna fredag är den sista innan julafton då den är nästa fredag. Helt sjukt att det är julafton om 1 vecka! Har inte riktigt fixat alla julklappar än så det är något som måste fixas i helgen eller i början på veckan. Dom enda klapparna som är inslagna är 3 barnkammarböcker till Lilly så vi har inte kommit så superlångt än. Men en annan julklapp till Lilly ligger just nu hos posten som ska hämtas så en bit på vägen är man ju iaf =)

Igår spenderade jag & barnen dagen hos mina föräldrar. Mamma kom hit & hämtade oss efter 9 tiden då jag fick väcka Lilly som sov gott i sin säng. Och jag kan säga att hon idag sov till 10! Jobbigt att bli syster tydligen =) Åter till igår nu då. Vid 11 tiden kom våran chef hem till mina föräldrar för att hälsa på vilket var supertrevligt. Sen stannade vi där tills klockan blev närmare 20 på kvällen. Så det blev en heldag där igår. Och när vi kom hem var det ju dags att städa lite här hemma & sedan lite mys med maken innan det var dags att gå i säng. Så det blev ingen tid att blogga alls igår. 

Dagens planer är att bara ta det lugnt. Ska mejla lite & fixa men annars har vi en lugn dag på agendan =)

Nej nu är det en liten här som vill ha lite mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling