Gott nytt år

Hej mina underbara läsare
Idag är den sista dagen på detta underbara år som så mycket vackert hänt under. Lilly har växt upp så fort & det har hänt så himl mycket i hennes utveckling under 2010. Hon har lärt sig både krypa & gå. Hon har fått fira sin första födelsedag. Hon har lärt sig säga mamma & pappa♥

Sen har vi fått ett litet mirakel som har kommit till oss. Underbara lilla Léone som kom som ett litet plus på stickan i mars & som nu ligger här i soffan hos oss.

Ja detta år har verkligen innehållt en massa kärlek. Och nu hoppas vi att 2011 kommer ge oss lika mycket kärlek i form av våra 2 underbara barn. Jag ser verkligen fram emot vad detta år kommer ge oss men jag tror att det kommer bli en massa bra =)

Våran nyårsafton kommer vi tillbringa tillsammans med underbara Sanne & Niclas som precis kom hit. Vi kommer äta en massa god mat & bara vara =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gott nytt år!

2011-01-01 @ 13:16:36
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling