Lördagskväll

Hej alla underbara där ute.
Hur är det med er denna underbara lördag? Hä hemma är allt superbra med en liten tjej som är mycket nöjdare på matfronten. Skönt att hon känner att det blev skillnad när ersättningen sattes in. För det är ju verklogen det viktigaste i världen, att hon får i sig mat & växer sig lika stor & vacker som sin syster♥

Här hemma är det nu dags för mat för oss stora. Lilly räknas in i detta =) vet inte riktigt vad som bjuds så det blir en överaskning. När vi har ätit är det nog dags att lägga Lilly då hon är rätt så gnällig nu. Vet inte om det har något med Léone att göra eller om hon är allmänt uttråkad. Hur osm så hoppas jag stan på att den 3:e advent ska firas inne i Uppsala med lite julklappskoll mm =) Men vi får se vad pappa V säger om det haha.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 37

Å jag kan verkligen tänka mig det! Eller, det kan jag nog faktiskt inte alls men gud vad jag längtar tills jag vet :D Största dagen i ens liv! Kramar

2010-12-11 @ 19:16:45
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling