Lugn lördag

Hej
Idag är det lördag igen & idag har vi som vanligt inga planer alls =) Så vi får helt enklet se vad vi hittar på denna vita vackra dag. Funderara på att fyllar på lussebullsförådet & gära lite julgodis så vi får väl helt enkelt se om det blir så =)

Just det, vi ska ju hämta en massa julklapapr lite här & var som ska fixas med =) Hade jag nästan glömt bort. Det hade kunnat bli jobbigt det haha. Så det blir en tur till affären iaf så får vi se om vi köper hem baksaker emd eller om vi struntar i det.

Inatt hade vi en liten tjej som inte riktigt kom till ro vid första matningen så hon fick komma över till våran säng så mamman i huset skulle få någon sömn. Sedan startade våran dag vid 6.30 då fröken inte längre ville sova. Sen kom resten av Röjerås familjen ner vid 9 tiden. Kan lova att min man är otroligt nöjd över att jag går upp först här hemma när han inte jobbar. Är ju kul att man kan glädja någon med att man är först upp på morgonen =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Gott med bakning, skulle vi behöva göra här med :)

2010-12-18 @ 12:39:20
URL: http://fridalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling