Magen efter förlossningen

Tänkte lite snabbt slänga in lite bilder på hur min mage ser ut nu 3 veckor efter förlossningen. Vet inte om det är så jätte intressant men det kanske är någon som tycker att det kan vara intressant att se hur kroppen återhämtar sig efter en förlossning. Eller i mitt fall, en andra förlossning =)



Jag kan verkligen inte fatta att min kropp återhämtat sig på detta vis efter en andra gång. Jag tyckte att det var helt fantastiskt att den klarade av det efter graviditeten med Lilly men jag trodde verkligen inte att den skulle klara samma sak en gång till. Kroppen är verkligen en helt fantastiskt sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling