Mitt i veckan

Hej
Jaha, idag är det redan onsdag igen då. Tiden går ju så otroligt fort att man nästan tycker att dagarna smälter ihop.

Igår blev det ingen bloggning alls tyvärr. Blev en liten minitur in till Uppsala där det blev ett besök på IKEA där vi åt julbord tillsammans med mina föräldrar & syskon. Mys! Efter det kollade vi in lite vardagsrumsbord men det blev inget köp tyvärr. Det jag ville ha tyckte V var lite för litet ifall man ska äta eller fika i soffan men vi får se hur det blir. Det var iaf ett vitt & runt bord vilket jag verkligen vill ha. Vitt eftersom det är ruskigt snyggt & alla möbler är det här inne nu. Och runt eftersom det är så mycket smartare när man har barn. Inga vass kanter & man slipper köpa fula hörnsydd som samlar på sig en massa smuts. Så vi får som sagt se vem som vinner detta =)

Idag har vi inte så himla mycket inplanerat. Underbara Sanne kommer hit senare & ikväll ska vi äta lite tacos. Vi brukar alltid äta det på tisdagar tillsammans med V´s bror men det blev inställt igår eftersom vi åt på IKEA. så det får bli idag istället =)

Nej nu måste jag ta & fixa lite lunch här hemma.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jättefin blogg, har du gjort den själv?

2010-12-15 @ 16:09:39
URL: http://fridalundquist.blogg.se/
Postat av: ♥anna♥

Jo det går bara bra här! Man börjar vänja sig vid två små knattar här hemma! Amningen funkar bra för min del och det är skönt.



Nu längtar jag bara till allt julmys! Ha det bra!

2010-12-15 @ 19:00:25
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling