Arg!

Åh jag är sååå arg på dig just nu. Kan du inte bara hålla tyst?! Snart kastrerar jag dig. Hatar!



Tänkte bara ta & säga att ni inte behöver vara oroliga för att jag & V har bråkat. Det har vi inte. Jag var på dåligt humör igår & allt blev bara värre då våran kattunge har börjat löpa så hon gastar & har sig här hemma som en tok & jag blir helt galen på henne. Och pinkar inne gör hon ju med. Fy vad jag är sur på den katten just nu alltså. Speciellt då jag faktiskt städade hela huset igår så hon har pinkat ett x antal gånger på det ny skurade golvet. Inte så skoj. Men nu har jag iaf tröttnat på henne så nu har vi börjat kasta ut henne då hon skriker så får vi se hur roligt hon tycker att det är att rulla runt mellan lakanet när det väl kommer till kritan.

Så nu vet ni att det inte är oss det handlade om =)


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

oj da, hoppas du int menar mig :P

2010-02-23 @ 10:53:03
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Anonym

O_o vem vad när hur?

2010-02-23 @ 15:01:26
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Usch va jobbigt!! Jag hade en katt som pissade inne EN gång och jäklar vad det lukta, sitter ju i i hundra år minst haha. Jag skulle kastrara katten, brukar ju hjälpa. Annars är mitt råd att visa vad han gjort, alltså ta katten och typ "trycka" honom i kisset. Alltså hålla honom där en stund eller vad man säger, så han förstår att han itne ska göra så. Det rådet fick min kompis till hennes katt. Fungerar tydligen..

Men ack så jobbigt med ett kattskrälle! Du får skälla på honom haha :D

2010-02-23 @ 19:55:54
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling