Dagen som varit

Hej
Idag har det varit en jobbig dag. Lilly håller nog på att få flera tänder & har haft en väldigt jobbig dag idag. Hon har haft ont & inte velat äta annat än välling. Så idag har det varit en riktig gråt dag. Stackars lite. Men alvedon är verkligen en räddare i nöden. Så då har hon för ett par timmar mått mycket bättre & blivit sig själv.

Sen har jag fixat 4 till pan pizzor som jag har frys in idag. Åt upp den som låg i frysen i söndags så idag slängde jag ihop 4 nya som sagt. Så jäkla smidigt att ha hemma liksom. Mycket godare & så himla mycket billigare att göra än att köpa pizza som är frys eller som kommer ifrån pizzerian. Fast ibland vill man ju ha en köpt med men endå =)

Så den här dagen har det varit mycket bära & trösta lilltjejen. Hatar när hon får så här ont & mår dåligt. Är riktigt jobbigt då hon alltid är så glad annars.  Men jag ska verkligen inte gnälla då det finns dom som har det värre.

Nej, nu ska jag vara lite social här så Sanne med sambo är här just nu.


Kommentarer
Postat av: -

Lägg ut receptet på pizzorna! :D

2010-02-17 @ 14:10:46

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling