Early morning

God morgon
Hua vilken tidig morgon det blev här hemma. Lilly bestämde sig för att det var dags att gå upp redan 6.28! idag. Frågade henne om hon inte visste att det var natt fortfarande men jag fick bara ett stort leende ifrån henne så jag tror inte riktigt att hon förstod hur jag riktigt menade. Men men. Har ju varit vaken i 1½ timma nu då vilket känns helt sjukt. Aja, finns ju inget att göra när ens dotter är piggelin tidigt på morgonen. Och speciellt inte när hon vägrar att ligga & mysa lite i sängen på morgonkvisten. Glöm det liksom. Tror tyvärr att hon har fått sin morgon pigghet ifrån mig. För jag kan säga att hennes pappa inte är morgon pigg iaf. Haha. Nej, det är faktiskt så att jag alltid har varit morgon pigg. Jag var faktiskt den enda när jag bodde hemma som var morgonpigg bara sådär. Mina föräldrar har alltid sagt att dom gått upp bara för att dom har varit tvungen. Och när det var dags för mig att gå upp på morgonen när det var dags för skolan knackade dom en gång på dörren & sa: dags att gå upp nu. Och jag hoppade ur sängen & fixade mig & åt & var alltid färdig långt innan bussen skulle gå. Faktiskt lite stolt över att jag är det enda av 4 syskon som är morgonpigg =)

Är ni morgonpigga eller ej???

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling