Fredag hela veckan

Hej
Har inte haft tid att blogga idag. Har varit in till Uppsala med svärmor idag så hela dagen försvann. Och när jag kom hem var Lilly trött då hon inte hade sovit mer än 30-45 minuter på dagen. Så jag fick underhålla henne hela tiden för att ha lite glada miner här hemma. Sen kom V hem & vi åt lite gott ifrån pizzan & Lilly gick i säng. Eller mellan det där kom Tina med familj hit. Så nu har vi kollat på lets dance & solsidan. Underbart! Snacka om fredags mys. Saknar dock min älskade Sanne som inte kunde komma idag. Men vi får ses någon annan dag istället. Imorgon kanske?

Nej, nu ska jag vara lite social här. Vi ses imorgon mina underbara läsare.


Kommentarer
Postat av: Sanne

Söt du är gumman! Jag önskar jag hade kunnat komma...

Klart vi kan ses imorgon istället :)

Puss <3

2010-02-05 @ 22:52:07
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling