Lilla rackare där

Hej
Oj vad vi har haft fullt upp idag. Vi har plockat,städat fixat & donat här hemma. Och hela tidfen har vi en liten skit som ställer sig upp mot allt som går att ställa sig emot. Och även vissa saker som inte går att ställa sig emot med. Allt går ju så fort nu. För bara 1 månad sen började hon krypa & nu kan hon ställa sig upp emot saker snabbt & smidigt. Våran lilla tjej håller verkligen på att bli stor nu. Och landa kan hon med. Hon böjer lite på bena så hon kommer ner mot golvet för att sen sätta sig ner helt. Snacka om smidiga lilla tjejen. Var dom första gångerna hon föll platt på rumpan men hon kom snabbt på hur man ska göra. Åh, jag är verkligen stolt över henne.

Sen är allt även klappart & klart med det nya jobbet. Vi börjar nu på måndag men det är inte så mycket jobb med det hela utan det tar ca 1 dag för mig att göra det jag ska & ½ dag för V att göra det han ska göra. Så det är verkligen perfekt. Och nu kan jag även säga vad det är vi ska göra då. Jo, vi ska packa & köra ut godis till olika företags fikarum. Så nu är man en stolt medlem i Cofferoom då =)

Nej, nu ska jag ta & äta lite nuggets,bea & pommes. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Jaså har hon? Hehe jo han gör nog det, måste växa till sig lite först, samt haja grejen :)

2010-02-13 @ 20:03:43
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling