Ny vecka & ny månad

Hej
Ny vecka & nya tag. Idag vaknade min lilla sessa vid 8 tiden & hon vaknade faktiskt inget inatt. Underbart! Fy vad det tar på krafterna när man blir tvungen att vakna nattetid igen efter 2 månaders hel nattsömn. Men enligt BVC så är det tydligen helt normalt att dom små vid den här åldern vaknar till ett par gånger igen på natten. Tror att det var pga separationsångest eller något sånt. Eller så kanske det är ett par nya tänder. Hon har ju faktiskt inte fått några fler sedan dom 2 första kom upp när hon precis hade blivit 6 månader. Så det har ju inte hänt något i munnen på henne på 3 månader nu så det kanske är det? Men det märkt väl. Tycker ju att hon är så söt med don där 2 tänderna i underkäken =)

Idag tror jag att vi skulle iväg till en av V´s killkompisar. Eller han är väl min med men mest V´s =) Fast vi får se om jag följer med. Blev ingen BUS igår så jag skulle ju behöva få på mig det idag istället men vi får se hur det blir. Tror inte att min kära make skulle orka passa henne där borta helt själv då dom säkert vill prata & så. Men som sagt, vi får se hur det blir.

Annars har vi väl inte så mycket planerat. Skulle ju behöva prata med våran hyresvärd om ett par saker. Tex om dom vill att vi ska renovera fler rum & hur det blir med våran hyrtid. Vi har just nu ett kontrakt som gäller till sista mars men vi vill ju såklart bo kvar här längre. Men vi får ju såklart se hur allt blir. Men vi har ju fått små hintar om att vi förmodligen får bo kvar längre. Ett ex är ju att dom tyckte att vi skulle välja tapet till Lillys rum då det är hon som skulle bo där. Verar väl lite konstigt som dom säger så¨om man bara ska bo här i 6 månader, tycker ni inte?

Nej, nu tror jag att jag & Lilly ska ta & äta en varsin smörgås. Jag behöver lite frukost & hon mellis så det blir ju prefekt.

Kram på er sålänge!


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

SV: Ja underbart skönt! Vi ska på visning på en hyresrät, en 4a men vi har ganska så dålig kö plats så jag tror inte den blir vår men man kan ju alltid hoppas :) Kram

2010-02-01 @ 13:47:46
URL: http://knoddis.com
Postat av: MT

fin blogg!

2010-02-01 @ 15:29:47
URL: http://mariiette.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Ja visst är man lyckligt lottad? Vet inte hur jag ska göra ifall detta vänder! Kommer bli trött som bara den. Ibland önskar jag att han vore lite jobbigare på natten så man iaf har lite vana inför detsom komma skall, för någon gång komemr det ju..



Tack, jag håller tummarna jag med :) Men tror inte att vi får den, men man kan alltid hoppas :) Kram

2010-02-01 @ 20:16:58
URL: http://knoddis.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling