Onsdag

Hej
Jaha nu var det onsdag då. Idag är V iväg & kollar om ett till jobb. Duktiga killen =) Men jag är säker på att han kommer få det då det har varit prat om det ett par dagar nu. Och det är ju ett inside jobb med så jag är 100 på att det redan är klart. Han skulle bara vara med idag för att kolla hur det är & hur det går till & så. Och sen blir det även lite extre jobb för mig med då även jag kommer hjälpa till lite med det jobbet med. Härligt.

Så eftersom V är iväg på jobbgrejen så är jag & Lilly ensamma hemma idag. Och han åkte iväg vid 8 tiden så idag åt hela familjen frukost tillsammans vilket var supermysigt men jag var även lite jobbigt då jag sovit så jäkla illa inatt. Vet verkligen inte varför men jag har vaknat flera gånger & haft svårt att somna om. Och idag var det även V´s tur att gå upp med Lilly när hon vaknade så jag skulle få ligga kvar & sova men det blev ju inte fallt idag. Men det är bara att bita ihop. Kanske somnar till på soffan när Lilly sover sin lur för dagen. Vem vet?

Sen är det även litre jobbigt då vi försöker köra att jag går upp 2 dagar med tjejen & sen går V upp en dag med henne. Dock funkar ju inte det så himla bra då han ju faktiskt jobbar 2 dagar i veckan just nu & kan alltså inte ta henne då. Och dagen efter låter jag honom sova så då blir det 3 dagar jag går upp med henne tidigt för att sedan väcka honom vid 10 tiden. Men det funkar, det gör det.

Fast denb här veckan kommer jag ha gått upp tidigt med henne 6 dagar i sträck & jag känner att det börjar ta ut sin lilla rätt. Men det är ju bara att ta det för det jobbet som vi kanske kommer få nu innebär fler tidiga mårnar så då kommer jag nog inte få så himla många sovmorgonar. Men det funkar. Behöver bara komma i i det. Och kanske komma i säng lite tidigare =)

Nej, nu ska jag & Lilly leka lite. Kram sålänge!


Kommentarer
Postat av: Jennie

hejsan :)

fiin blogg!!

hur är allt med dej?

kram

2010-02-03 @ 14:10:27
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Tina

vad är det för ett jobb, som även du kan jobba med?

2010-02-04 @ 16:45:08
URL: http://tinaomelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling