Sällskap

Hej
Tänkte ta & berätta för er att vi nyss hade sällskap av en släkting som inte längre finns i denna värld. Jag & Lilly satt inne i vardagsrummet & V låg & sov. Lilly hade stått & lekt med sin bil som hon går med men hade ställt sig mot bordet här inne istället då det inte var roligt att stå emot bilen längre tydligen. Helt plötsligt börjar bilen spela olika melodier som inte spelar klart innan en annan börjar & då var endå jag & Lilly 1½ meter bort. Snacka läskigt. Jag & V har visseligen haft besök förrut av en släktig till honom men endå. Då var det att en blomma vi hade köpt som man skulle lägga i vatten för att den skulle lysa inte funkade så vi hade ställt den på ett bord i sovrummet. Och helt plötsligt börjar den lysa! Och det här var endast någon dag efter att Vs farfar hade gått bort & vi hyrde hans gamla lägenhet som han hyrde ut i andra hand åt oss. Och detta var någon vecka innan vi skulle gifta oss. Så då visste vi ju att det var han som ville berätta att han tänkte på oss & vakade över oss. Men nu. Nu var det  lite läskigt. Eller man kanske ska vara glad. Glad att dom är med & tittar till våran lilla skrutt & oss & vill visa det.

Vem av våra släktingar det nu var så är vi jätteglada att ni finns här hos oss & kollar till oss. Älskar er!


Kommentarer
Postat av: Tina

Det kanske inte är en släkting :P

2010-02-15 @ 17:14:12
URL: http://tinaomelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling