Söndag

Hej
Jaha, sista dagen på helgen idag då. Tänk att veckorna kan gå så fort.  Man hänger inte med för fem öre tycker jag. Aja det är ju inget man kan göra.

Blev inget inlägg igår tyvärr. Skulle lägga in ett men jag glömde det tyvärr. Lilly var lite gnällig så det blev inte så mycket gjort under dagen. Och mot kvällningen blev vi sugna på McDondals så vi begav oss in till Uppsala. Skönt att göra något på inpuls igen. Var ett bra tag sen det hände kan jag säga. Efter att ätit så begav vi oss till gränby där jag fick med mig ett par jeans till mig själv faktiskt. Väl behövligt kan jag säga. Och även ett par jeans till Lilly fick följa med därifrån. Hittade även 2 par läppstift till mig själv. Hör & häpna. Jag som aldrig använt ett i hela mitt liv har köpt två. Eller vänta nu, jag hade ett när jag gifte mig men det använde jag bara då men iaf. Jag kom hem med ett ljus rosa & ett rött. Har varit sugen på att köpa ett rött länge nu för att pröva & nu blev det äntligen gjort. Och tro det eller ej men jag tror att jag passade i det. Det tycke iaf min älskling. Så det var ju kul =)

Idag tror jag att det blir lite fix här hemma. V är iväg & köper dammsugarpåsar just nu då dom helt plötsligt tagit slut. men det är väl igentligen inte så konstigt då jag dammsuger 2 gånger om dagen. Hunden lossar ju så sjukt mycket med hår. Så om jag inte gör det ser lillan ut som en hund hon med när hon kryper runt här hemma. Kan helt ärligt säga att det blir stora högar med hundhår om jag missar att städa en endast dag. Sjukt tråkigt. Men vad ska man göra?

Nej, nu måste jag ta & slappa lite innan V kommer hem & jag ska städa.

Kram på er sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling