Tidig morgon efter noll sömn

Hej
Gäsp. Åhh vad jag är trött. Har sovit såååå illa inatt. Har nog sovit 3 timmar inatt sammanlagt. Vet inte varför men jag sover så jäkla illa nu för tiden. Har så svårt att somna nu för tiden. Vet inte varför men fasiken så jobbigt det är. Spelliellt när man har en liten fröken som vill gå upp 6.45 nu för tiden. Och dessutom vaknade hon till 3 inatt för att äta en flaska välling. Hon åt nämligan vid 22 tiden & ville inte äta när vi gick & lade oss sen fast hon brukar det. Och sen har jag en massa disk att ta reda på & även lite att plocka med ifrån igår. Så vi hoppas på att jag kommer hunna hålla mig vaken under lets dance & solsidan. Men jag får väl knarka kaffe & cola idag så får vi hoppas på det bästa.

Nej, nu är det dags att avrunda lite här. Har en liten rackare som rycker & sliter i ALLT!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling