Torsdag

God morgon
Idag ville tjejen vakna vid 6.45 så det var bara att ta sin trötta kropp & hoppa ur den varma goa sängen för att mötas av en superglad liten busunge som står i sin säng som varje morgon. Är ju verkligen värt allt att se hennes underbara leende.
 
Idag jobbar V som vanligt så vi kommer bara ta det lugnt idag. Har möblerat om lite så jag måste ta & städa & fixa lite här hemma då det finns saker lite här & var. Med det fixar jag när skruttan sover tror jag. Eller kanske plockar jag liten när hon leker lite med. Är inte så jättemycket att plocka undan men det är ju skönt att få bort det så fort som möjligt.

Vad ska ni göra idag då underbara läsare?


(klicka på bilden för att komma till inlägget)
PS:Behöver 4 frågor till för att svara på frågestunden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling