Välkommen nya veckan!

Hej
God morgon. Nu har jag & Lilly varit vaken i lite mer än en timma. Hua vad jobbigt det är när man ser att klockan är närmare 7 & hon vill gå upp. För endast någon vecka sen var det ju 8-8.30 som gällde efter en hel natts sönm & nu är det 7 tiden efter att ha vaknat till 1 eller 2 gånger per natt. Visseligen frågade ju BVC om det hade blivit så för ett par veckor sen då det är vanligt att dom sover lite sämre då dom börjar få lite separations ångest. Men förhoppningsvis så kommer hon börja sova hela nätter igen snart. Och då spelar det ingen roll om hon vaknar till vid 7 tiden på morgonen. Det är ju verkligen jobbigt att vakna nattetid & bli väckt ur sin goa sömn. Aja, nog om det.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Ska iaf låta V sova tills han vaknar idag då jag fått klagomål då jag väcker honom 10 varje dag då han ska få sova längre. Men det är för att Lilly vill äta en macka & då tycker jag att det är perfekt att äta frukost tillsammans. Och sen vill ju skruttan gå & lägga sig vid 11 12 tiden så då tycker jag att det kan vara mysigt för honom att umgås lite med henne innan hon vill sova. Men nu så ska han få sova så länge han vill. Kommer inte väcka honom hur mycket klockan än blir. Får vi se hur glad han är då istället.

Nej,inget planerat idag som sagt. Imorgon tror jag att vi sak in till Uppsala tidigt på morgonen men inget är bestämt än.

Nej, nu är det en rackare som vill ha en ny blöja känner jag. Luktar endå hit.


(klicka på bilden för att komma till inlägget)


Kram så länge!

 


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Jo precis, man vill ju att allt ska få plats åt minstone. Jag får plats med typ 5 blöjor, extra kläder och hans mat sen är det fullt haha :P på TOK för liten:P

2010-02-08 @ 11:49:39
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling