-

God morgon.
Uusss. Lilly har börjat vakna till vid 4-5 tiden på nätterna nu. Hon vill bara ha lite lite vatten eller sin napp med endå. När man har vant sig att få sova en hel natt så blir det riktigt jobbigt att gå upp till henne vid den tiden. Och sen har hon kommit på att man ju även kan vakna till vid 7 varje morgon. Visst, det är bara en timme tidigare än vanligt men samma här. Har man vant sig vid 8-9 tiden & det nu blir 7 så blir det riktigt jobbigt. Så just nu är det en zombie-mamma som sitter här & bloggar. Fast nu har jag ju varit vaken i över en timme så nu har jag ju blivit pigg iaf. LLlly har precis ätit upp sin gröt så så nu ska vi väl in & sätta igång "vakna med the voice" som går på 5:an i en timme till & leka lite under tiden. Ha det så bra så länge så ses vi sen =) 

Varför måste jag hela tiden göra illa mig så jag får lov att ha ont hela tiden. Orkar inte ha ont längre. Och det är ju inte speciellt bra för kroppen heller, iaf inte att knapra värktabletter hela tiden. Åh jag blir galen på det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling