12/1

Hej
Tisdag idag då. Idag blir det att vara hemma då Tinas sambo & son är här då hon jobbar & han inte ville vara hemma själv. Sen hoppas vi att Sanne kommer hit efter att hon har varit i skolan & fikar då hon fyllde hela 20 år igår. Så jag hoppas att vi kommer ha en mysig & trevlig dag & kväll.

Lilly ligger just nu & sover sin lur & kommer väl vakna inom 1½ timme. Måste säga att vi har fått en riktigt snäll & duktig dotter som har sin rutiner & följer dom så bra så. Vet att det är många där ute som har det jobbigare än vi & jag måste verkligen säga att jag är otroligt tacksam för att jag har fått en sån snäll & go dotter. Men man vet ju aldrig hur länge det kommer hålla i sig heller. Får väl ett riktigt monster när trotsen kommer eller ännu värre, TONÅREN.


Kommentarer
Postat av: Milena

Kikar in

2010-01-12 @ 15:24:53
URL: http://milenamutavcic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling