13/1

Hej
Idag är det dags att kasta/städa bort julen. Jag kommer att plocka bort all jul förutom ljusstakarna/stjärnorna då jag gillar när dom står/hänger så fint i fönsterna. Sen kan det ju även vara så att jag måste köpa nya lampor till fönsterna då jag inte har så många som jag vill ha. Just nu har jag bara 2 stycken & "julbelysningen" har bestått av 5 fönster lampor så nu är man ju van med att det finns en fönster lampa i varje rum & inte bara i 2. Får införskaffa det när mamma pengen kommit sen.

Snart kommer min kusin hit då hon undrarde om vi kunde gå & sola ihop. Kul =) Och välbehövligt från min sida. Ser ut som ett spöke måste jag säga =) Sen kommer även Sanne hit så vi får se om hon följer med oss tjejer eller om hon stannar här hemma. Men jag tippar på att hon följer med faktiskt.

Nej, nu ska jag fixa med lite innan alla kommer men jag kanske tar med min dator när vi ska sola. Är ju bara 3 hus bort =)


Kommentarer
Postat av: Matilda -90a & Snart 2barns mamma!

åh vad spännande att ha börjat med bebisverkstan hihi ;)

en sån härlig resa från att ta positivt test, första ultraljudet osv ;) Lycka till med allt !

2010-01-13 @ 17:57:31
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling