2/1

Hej
Eller ska jag säga god morgon? Jag & Lilly har precis ätit frukost eftersom hon vaknar som vanligt vid 8.30 tiden. Ute snöar det just nu ännu mer. Vet inte om jag tycker att det behövs så himla mycket mer snö här hemma men det är ju iaf bra mysigt när man ser dom där stora, mjuka, vita flingorna falla utanför fönsteret då man tittar ut.

Idag ska vi till min lillebror som fyller 13 år & fira honom. Vet inte riktigt om jag är på topp för det men det är bara ta sig i kragen & åka dit & vara trevlig. Igår när V hämtade hunden hos mina föräldrar så tycke min bror att vi bara kommer med dåliga presenter till honom när han fyller då han brukar få någon bil/traktor tidning & något gott till den. Men det är ju inte så lätt att köpa någonting till någon som fyller så tätt efter julafton. Man vet ju liksom inte vad han ska få i klapp så man har ju inte så stor lust att köpa något mer än Julklapp när man är & handlar. Och efter julen har man ju inte så super mycket pengar till övers heller så det är ju svårt att få tag på något man tror att en kille som är 9 år yngre än en själv vill ha i både klapp & present. Och sen är det ju även så att han har så mycket saker som mina föräldrar ger honom så det blir ju inte lättare när man tycker att ungen har allt liksom. Någon som känner igen sig?

Aja, får ta & titta på något annat till skiten idag iaf =) Annars blir man väl utan fika. Och det går inte alls. Vet att det kommer att bjudas på smörgåstårta & det var ett tag sen jag åt det. tror att det var när Lilly döptes & det var ju ett tag sen.

Nej, nu vill min underbara dotter att jag ska umgås lite med henne istället för att sitta här. man kanske ska ta & väcka mannen sin så han kan äta lite han med. Ja, det tror jag nästan att vi ska ta & göra.

Ses sen. Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling