7/1

Hej
Idag jobbar min älskling så idag & imorgon är Lilly & jag helt själva under dagen. Får se vad vi hittar på. Vill ju inte gärna gå ut idag då det är så jäkla kallt ute nu för tiden. Igår tror jag att vi hade runt 28- här hemma men då var vi ju inte hemma hela tiden heller. Men ja, något hittar vi väl på. Men jag ska iaf städa lite när skruttan sover sin lur. Det är ju inte stökigt eller så men man behöver väl alltid dammsuga eller småplocka lite speciellt när man har katt & hund hemma. Sen drar väl lillan runt lite skit med.

Just nu springer hon runt i sin gåstol & busar lite. Hon sprang nyss över till gardinen & lekte lite tittut med mig. Mys! Tv:n står på i bakrunden & det är Linas kvällsbok på hör jag. Nej, nu ska jag ta & äta lite frukost. Glömmer alltid att äta frukost. Blir liksom att man ger Lilly sin & sen vill hon leka efter det & då sätter man sig i soffan & kollar på & sen bara glömmar man.

Nej, nu har hon kört fast så jag ska ta & hjälpa henne.

Kram


Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Vilket fint namn du har! Har redan bestämt att mitt barn ska heta Liselotte!:)

2010-01-07 @ 11:14:59
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: Sanne

Jag kommer gärna och hälsar på er imorgon tjejer :) Hör av mig innan så ni inte blir helt överraskade!

Puss & Kram <3

2010-01-08 @ 00:23:59
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling