Granen är väck!

Hej.
Idag fick jag lite sovmorgon vilket var underbart skönt. Kom ner till 10.30 men hade då varit vaken i ca 40 minuter men orkade helt enkelt inte ta & lyfta på täcket & gå upp. När jag kom ner höll V & Lilly på att plocka bort pyntet från granen. Jag hjälpte såklart till & nu ligger en barrlös gran på våran baksida. Kan lova att det var en hög som hette duga med barr inne i vardagsrummet när den äntligen var ute. Visst blev det tomt & lite tråkigt men oj så skönt att slippa alla barren.

Nu till något annat. Tror faktiskt att vi ska in till Uppsala en snabbis idag med. Jag skulle vilja köpa något till mig själv & V var sugen på något han med så vi får se vad vi hittar idag.

Nej, dags för lunch för hela familjen nu kanske. Börjar kurra i magen på mig.¨

Kram så länge


Kommentarer
Postat av: jessica

jo det kan man lugn säga:) både kul och jobbigt

2010-01-06 @ 09:27:12
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling